måndag 4 november 2013

Inget internet...

Vi har som tidigare nämnt, varit i Hallstahammar i helgen. Min mobil ville inte alls fungera där! Hade skitdålig mottagning där, gick knappt att ringa, därför har det inte blivit nåt inlägg här i helgen.

Vi har haft världens bästa helg!! Alla där hemma hade saknat Charlie så han var ständigt i centrum - det gillar han!

Alla har busat med honom och han har suttit i morfars knä mest hela tiden <3

Han är verkligen morfars kille det där...det värmer i mitt hjärta att se vilken fin kontakt dom har!

Charlie passade även på att bajsa i hans säng igår natt när vi sov...lagom kul. Han hade dragit av sig blöjan...jag skämdes som fan när jag väckte pappa 01.30 för att få hjälp med allt...usch, inte kul! Men pappa tog lättsamt på det...som tur var.

Ska köpa med såna där plastlakan att bädda med nästa gång, för att undvika ytterligare en sån olycka ...

När vi skulle ta tåget hem var det givetvis försenat. Jag blev en aning frustrerad eftersom jag visste att om vi missade tåget i Västerås skulle vi vara hemma kl 20 (på tok för sent för en liten Charlie) i stället för 17.30....

Men vi hann preciiis... dock hann jag inte köpa biljett, och SJ tar ju 100 kr i avgift om man köper på tåget...helt idiotiskt anser jag! Lyckades tillslut slippa undan avgiften eftersom det berodde på tågförsening, inte att jag struntat i att köpa biljett. Skönt! Hade känts surt annars....

Beställde pizza när vi kom hem till Fellingsbro, hade ingen ork att laga mat.

Nattade Charlie på 3 minuter, han var helt slut...

Tittade såklart på Solsidan ikväll :) som alla andra! Efteråt färgade jag faktiskt håret! Blev rödbrunt typ.... lev inte 100% nöjd, ska nog köpa mörkbrun färg... men det känns fräscht med en liten förändring!

Imorgon är det dagis och jobb igen för nu är vi (förhoppnings vis) friska!

2 kommentarer:

  1. Hej, det var mig en händelserik dag ni hade under söndagen av det du skrev här.

    Önskar er en fortsatt bra dag på dig. .

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det var full rulle! Det brukar det vara för oss :)

      Radera