tisdag 5 november 2013

Facebookpaus...

Idag bestämde jag mig för att ta en paus från facebook. Det tar upp alltför mycket av min tid och jag vill lägga ner den på Charlie istället, det känns som ett klokt beslut!

Kände att jag nästan blev asocial vissa kvällar och bara satt i diverse mammagrupper (nog för att det är världens bästa mammagrupper, men ni förstår säkert vad jag menar...)

Bloggen kommer givetvis fortsätta med, och instagram! Nåt måste jag ha kvar :)

Dagen idag har bestått av jobb, jobb och jobb...och en arg son som inte ville gå hem från dagis...

Till middag blev det snitzel, potatis och pepparsås, så himla gott! Snitzeln var hemgjord, tycker den "färdiga" man köper i frysdisken är rätt äcklig..

Nu slötittar jag på film, Zoolander. Ben Stiller är rätt rolig tycker jag :) det duger i brist på annat!

Ska försöka komma i säng tidigt idag...sover så himla mycket bättre nu, fick en ny kudde av pappa. En sån där som är bra för nacken vet ni? Den är perfekt för mig!

Nu ska jag fortsätta se filmen.

Ha en bra kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar