lördag 2 november 2013

Nattbloggar...

Blev visst lite sent ikväll :) Har suttit och pysslat med naglarna lite, men det var på tok för svårt tyckte jag så det överlåter jag åt Jennifer!

Bloggar från mobilen nu, har lagt mig i sängen. Jäklar vad Charlie bökar och sparkas på mig! Han ska ligga på mig och sova verkar det som...

Imorgon klockan 9 ska vi åka tåg till morfar!! (Min pappa alltså...) Han bor i Hallstahammar utanför Västerås. Tror jag skrev om det igår? Det gjorde jag nog....

Det ska bli superkul. Bara tågresan i sig är ju ett äventyr! I alla fall om man är 1 1/2 år :) finns mycket att titta på!

Jag har köpt Risifrutti och banan som vi kan äta på vår lilla resa :)

Jag älskar verkligen att göra små utflykter med Charlie, han är alltid så nöjd och glad! Och det smittar av sig!

....knasboll! Nu ligger han är och skrattar i sömnen! Vad drömmer han om tro?

Även jag ska sova nu, buskotten lär väl vakna om 5-6 timmar :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar