onsdag 6 november 2013

Helt stört!!

Jag har varit utan facebook ett dygn, och jag börjar redan bli knäpp! Va faan? Det är då man inser hur jäkla sjukt det är...

När jag har mobilen i handen vet jag inte vad jag ska göra med den, haha! Har ialla fall bestämt mig för att vara "facebookfri" fram till jul! Envis som jag är så vet jag att jag klarar det :) Blir nästan lite skrämde av hur beroende jag är av facebook...

Usch, fler borde se över det där...vad gjorde vi innan facebook fanns?

Nog om det....

Idag har varit en riktigt seg dag. Vaknade imorse och letade efter en liten orsak till att slippa gå ut idag, var så jäkla trött! Men jag hittade ingen orsak så det var bara att pallra sig upp! Har inte riktigt vant mig vid att ha tider att passa :)

Lämnade en glad Charlie på dagis sen vidare till Hemköp! Tröttheten försvann rätt fort när jag kom igång och jobbade.

När vi kom hem mös vi i soffan hels kvällen. Sjöng "imse vimse spindel"...den kan Charlie nu! Han gör rörelserna så gott han kan och klappar händerna efteråt. Han är så duktig! Han kan även "blinka lilla stjärna" :)

Den 13 november är det fotografering på dagis, måste fixa nåt fint han kan ha på sig...

Herregud, förstår inte att han inte är en bebis längre....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar