fredag 25 oktober 2013

Som jag har längtat...

EFTER HELGEN!!!!

Nog för att jag trivs superbra på Hemköp men det är så skönt att helgen äntligen är här! Ska verkligen ta vara på dom lediga dagarna och bara vara med min fina unge! Gud vad jag har,saknat honom i veckan...

Imorgon ska vi till lekparken tänkte jag! Ser verkligen emot det, att bara få vara! :) Tror Charlie också kommer vara nöjd med det.

Ikväll har vi bara softat. Charlie har lekt med sina fina bröder och jag har tittat på Idol! Hejjar på Elin, tror hon vinner faktiskt. Hoppas, för hon är riktigt jäkla bra :)

Har haft så himla ont i ryggen idag, det hugger till så fort jag rör mig...har suttit med kuddar bakom ryggen för att underlätta lite...har tagit alvedob och hoppas att det släpper...har haft problem mwd ryggen sen graviditeten...asjobbigt.

Jaja, dax atr sluta gnälla och sova istället!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar