torsdag 31 oktober 2013

Sjuka...IGEN!

Har legat halvt medvetslös hela veckan. Jag och Charlie hade både feber och magsjuka...det har varit hemskt! Jag och Charlie sov en hel dag och en hel natt - helt utslagna!

Och i slutet av veckan blev även Pirre och Jennifer sjuka. Den enda som var på glatt humör var Charlie :)

Nu är vi friska, äntligen! Men är fortfarande hemma från dagis, eftersom det måste gå 2 symtomfria dagar först innan man ska lämna på dagis igen. Det är en bra regel tycker jag!!

I helgen ska vi åka till min pappa i Hallstahammar och sova över, Charlie älskar att vara där... han har världens bästa morfar <3 ...sen är det ju himla roligt att åka tåg också :)

Nu tänkte jag passa på att förbereda lite lunch medans min lilla skrutt sover. Idag blir det kycking med ris, sås och broccoli! Blir smarrigt :)

Har lite bilder från veckan, har inte tagit några idag.. det kommer ikväll :)

Ha det gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar