torsdag 24 oktober 2013

Nya livet!

Puuh! Har varit på tok för trött för: att blogga denna veckan...har fått praktik på Hemköp här i Fellingsbro, började i måndags.

Skitkul att komma ut i arbetslivet men det känns verkligen både knopp och kropp att jag har gått hemma länge. Var ju hemma och sjukskriven under stor del av graviditeten också.

Veckan har bara flygit förbi. Vaknat 7, slängt i mig kaffe, gett Charlie frukost, fixat ordning honom, lämnat på dagis, jobbat, hämtat honom vid 15.30, hem, fixa middag, leka, bada och sen nattat en trött unge.

När vi var hemma kunde man styra sin tid lite mer, nu är det helt annorlunda - en helt ny värld har öppnat sig för mig!  Men det flyter på bra tycker jag!

Charlie älskar dagis! Han är aldrig ledsen utan är nöjd hela dagarna. Var lite nervös över att han skulle gå fulla dagar, men det går ju kanon! Han blir väldigt glad när jag kommer och hämtar honom och han ska vinka hejdå till alla!

Min lilla kille, han är ingen bebis längre!

Ska bli skönt med helg imorgon! Hoppas på fint väder så vi kan gå till lekparken. Ska verkligen ta vara på den lediga tiden vi har nu! Jag slutar tidigt på fredagar, ska hämta honom vid 12 :)

Nu ska jag sova. Ska bli jävligt skönt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar