torsdag 10 oktober 2013

Min tur...

Jaha, nu är det min tur att åka på magsjuka. Helvetesfanskit! Trodde jag skulle klara mig, men nej. Så idag har jag varit världens tråkigaste mamma. Har legat helt utslagen på soffan men försökt leka med Charlie ändå...men har inte alls haft samma energi som jag brukar ha.

Som tur är har han roat sig själv och varit glad ändå, men jag,har dåligt samvete i alla fall :(

Förhoppningsvis är jag piggare imorgon och orkar ta en liten promenad eller en sväng i sandlådan. Kanske båda?

Hatar dessa sjukdagar...allt blir tråkigt och långsamt!

Nästa vecka ska vi åka till mina fosterföräldrar och hälsa på alla djuren och titta på traktorn. Det kan bli kul, hoppas vi är friska då! :) Roligt för Charlie att komma ut på landet lite!

Nu ska jag slötitta på tv innan läggdax! Ha en fin kväll :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar