söndag 13 oktober 2013

Dagis imorgon!

Imorgon är det dax för dagis igen! Klockan 8 ska vi vara där. Får väl höra med personalen hur dom tycker vi ska göra eftersom han har varit sjuk en vecka...om jag ska lämna honom bara eller om jag ska vara med en stund. Får väl se vad han själv tycker!

Haha, jag är nervös igen! Fattar inte det där...jag har ju jobbat på dagis och jag vet ju hur allt fungerar...och det är ju så bra där så jag behöver ju inte vara nervös. Jag är en riktig fjantmamma!

Helgen har varit bra! Jag mår bättre också :) vi har varit ute mest hela tiden. Det har ju varit så himla härligt väder! Charlie har lekt med kompisen Casper, dom har så roligt ihop!

Nu är det dax att sova. Bloggar från mobilen med en sovande Charlie bredvid mig <3

Uppdaterar mer imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar