fredag 5 april 2013

Härliga fredag!

Idag har vi varit hos Charlies farmor, som bor 3 minuter från oss så det är ingen lång sträcka direkt :) Vi drack kaffe och snacka sitt som vanligt och Charlie låg på golvet och lekte med hundarna :) Han älskar verkligen dom och dom älskar honom minst lika mycket! Jag tycker det är bra att han vänjer dig vid djur så han inte blir rädd i framtiden..

Sen har det faktiskt inte hänt så mycket mer. Jag passade på att ta igen mig lite när busfröet sov middag, det var skönt och välbehövligt för denna trötta mamman :)

Sen lagade vi mat lagom tills Pirre kom hem. Charlie sätt i din stol och sög på en gurkstav, det gillade han!

Sen när jag lagt honom för natten fick jag och Pirre lite tid för varann. Det var något jag hade sett fram emot, att mysa framför en film och "bara vara" ...

Haha, vi har lagt oss nu och vår son ligger emellan oss och "pratar" jättehögt i sömnen. Gullehan <3 Undrar vad han drömmer om? Lilla hjärtat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar