lördag 6 april 2013

Dax att sova..

Usch, gick och la mig alldeles för sent känner jag - inte bra! Kommer vara jättetrött imorgon när Charlie vaknar...vi såg på Liar Liar på TV, den är rätt rolig :)

Idag har vi "bara varit"... Charlie och jag sov bort förmiddagen, vi var helt slut! I övrigt har dagen mest bestått av lek och bus som vanligt. Jag älskar att vara mamma! Även fast jag ibland är väldigt trött så är detta det roligaste som hänt mig.

Ångrar inte en enda sekund att jag "behöll" honom. Många hade åsikter om att jag skulle göra abort men jag är så glad att jag var stark nog att inte ta åt mig. Jag visste på nåt sätt att jag skulle klara av det... och jag blev en bra mamma! Så tji fick dom som så något annat.

Charlie har allt och lite till, jag lever för att göra honom lycklig! Men visst, det var tufft under min graviditet. Vissa var riktigt hårda mot mig. Varför? Jag fattar inte sånt där...

Jag vet att folk "snokar" och letar fel på mig och mitt liv. Till er vill jag bara säga en sak: Kom hit och se hur det VERKLIGEN är innan ni snackar. Ni är mer än välkomna!

Så, nu fick jag det sagt också, haha :) Blir bara irriterad på folk som har så tråkiga liv att dom måste leta fel i andras...

Jaja, nu ska jag krama om min lille prins och sova!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar