torsdag 4 april 2013

Full rulle!

Idag har har det minst sagt varit fullt upp! Charlie har varit en riktig busunge och har hållt igång non stop!

han har ju kommit på hur man tar sig fram på egen hand så han har ålat runt i vardagsrummet mest hela tiden och lekt med sina saker. Han har inte haft nån som helst lust att sitta med mig i soffan och kramas, det har han inte haft tid med!

Det är så roligt att se honom utvecklas varje dag <3

Vi har såklart varit ute en sväng i solen också. Min lillkille vill nu för tiden INTE ligga i vagnen. Han ska sitta upp med suffletten nerfälld så han kan se sig om... han börjar bli så medveten om världen runt omkring!

Längtar till sommaren, då ska vi sitta i sandlådan med hink och spade <3

Jag älskar verkligen mitt liv! Äntligen har jag det jag drömt om... jag har mannen i mitt liv vid min sida och min fantastiska lilla pojk. Jag har den bästa familjen man kan ha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar