måndag 23 december 2013

Julpyssel!

Vilken jäkla bra dag det har varit! Vi har morfar här i två nätter. Charlie är överlycklig, bara en massa bus!

Vi har gjort julgodis idag. Nougatkulor och Rocky road! Mina favoriter. Charlie provsmakade alla ingredienser och smaskade som sjutton - med choklad upp till öronen! Jag verkligen älskar att se honom så glad, har fått en helt ny syn på det här med julen. Allt handlar om honom ....

Julmaten är fixad, klapparna är inslagna och ligger under granen och morfar ligger i soffan :)

Självklart ska det öppnas några redan på morgonen, resten efter Kalle Anka!

Givetvis är det väldigt tomt utan Charlies pappa, det känns att det fattas någon. Men vi får göra det bästa av det vi har. Tror både han och vi får en fin jul.

Ska se till att morgondagen blir toppen med god mat, kärlek och skratt! Jag, Charlie och världens bästa morfar! <3

Idag bestämde vi, att göra detta varje år, att han kommer hit varje år och firar med oss :)

Nu ska jag pussa min unge, sen sova!

Önskar er allihop en god jul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar