fredag 27 december 2013

Julfirandet!

Vår jul blev såklart kanon! Min lilla Charlie blev så glad över alla julklappar och åt prinskorvar för glatta livet! Jag fick en en eltandborste av min pappa, och en ny hårfärg av mig själv :)

Spisen som  Charlie fick av mig blev en riktig höjdare, han lagade massor med "mat" som vi fick smaka på. Det värmde så i mig, att se honom så glad över det han fick!

På juldagen tog vi tåget mot Hallstahammar för att fira med min farmor och farbror.

Allt har verkligen varit toppen, och jag mår så bra när jag är med pappa...

Fick nya kläder, smink och smycken också. Något som jag verkligen behövde. Det blir ju inte så ofta man handlar till sig själv. Blev så himla glad!!

Nu är vi hemma igen, Charlie sover och jag sitter och njuter av en kopp kaffe...

Många tankar nu...för många.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar