onsdag 18 december 2013

Lite snorigt...

Usch och fy för alla dumma baciller! Charlie ligger i sängen och hostar och nyser :/ känner mig också rätt snorig. INTE KUL! Tycker det räcker med sånt nu.

Idag har tiden rusat iväg! Lämnade en glad unge på dagis, sen flög timmarna förbi på Hemköp! Kände mig så jäkla seg idag men det löste sig snabbt med två Treo :)

Efter dagis blev vi bjudna på middag hos farmor Ylva! Charlies pappa var där också så det var mysigt. Roligt för Charlie när vi umgås allihop, trots att pappa inte bor med oss.

Vi var hemma vid halv sju. 10 minuter senare sov min plutt som en stock!

Helt otroligt, han har aldrig gillat att sova i sin spjälsäng. Han har bara kunnat sova jättenära mig. Men helt plötsligt en dag, så ville han inte det längre! Tvärtom, han blev grinig! Antagligen tycker han väl att det blir trångt och varmt.

Trodde aldrig jag skulle lyckas få honom att sova själv....han är ju trots allt 1½ år...så jag trodde det skulle bli betydligt svårare!

Vet ni? Om två dagar får vi jullov! Ska bli himla skönt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar