måndag 7 oktober 2013

Upp och ner ...

Har inte bloggat på evigheter. Det var ett val jag gjorde för hela mitt liv har varit upp och ner, en jävla röra. Behövde bygga upp det igen, hitta tillbaka till mig själv och må bra.

Och det känner jag att jag gör nu! Men det tog sin lilla tid.

Det har ju hänt massor sen sist! Störst av allt är väl att min son fyllde 1 år i augusti! Kalaset var jättekul och han fick så fina presenter och tårtan åts med god aptit :)

Nu är min mammaledighet slut och Charlie har precis skolats in på dagis, han älskar det! Synd bara att han åkte magsjuka i helgen så det blir inget dagis denna vecka ...han är inte alls bra :(

Men jag är arbetslös så det är inte hela världen om vi måste "börja om" med inskolningen. Det får ta den tid det tar helt enkelt.

Han har blivit stor, min lilla kille! Allt han säger är "titta mamma mamma" och skrattar mest hela tiden! Jag har ingen bebis längre, utan ett litet barn...eller vad man säger :)

Han är i en riktigt rolig ålder nu! Älskar sandlådan, där hänger vi varje dag - i alla väder!

Men i några dagar här i veckan blir vi nog inne, så som han mår, tråkigt!!

Nu ska jag se klart en film och sen sova, så får vi se vad morgondagen erbjuder!

Känns roligt att börja blogga igen!

Bjuder på en bild från Charlies födelsedag!

2 kommentarer:

  1. Hej, intressant inlägg du skrev och lycka till med att fortsätta att blogga så kommer jag att läsa mycket om dig. Kram. . Kolla gärna in min blogg oxå..

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket! Är jättesugen på att blogga nu efter bloggpausen så nu blir det minst ett inlägg per dag :)


      Cecilia

      Radera