onsdag 9 oktober 2013

Jävla magsjuka!

Hemma hos oss händer det inte så mycket roligt just nu ...mina dagar består av att byta blöjor. Det har gått åt nästan 1 packet blöjor sen i söndags...ett packet innehåller 42 blöjor...då kan ni ju lista ut själva hur illa det är...

Som tur är störs inte Charlie av det längre ...han är glad som vanligt! Leker och busar för fullt :) Det glädjer mig!

Dagarna går ju såå segt nu, ingen vill ju umgås med oss...såklart! Vi får roa oss själva :)

På tal om något annat, är skitsugen på att färga håret röd/brunt. Vad tror ni om det? Gjorde ju ett försök till att bli blondin men det gick ju helt åt helvete och ser inte alls bra ut! Har totalt blekt sönder det...jag är så korkad ibland! Så det är inget jag kommer göra igen.

Ska försöka få lite sömn nu... Charlie ligger och sparkar på mig.

Imorgon tar vi nog en promenad om det inte regnar. Har ny vagn men inget regnskydd nämligen. Beställde ett idag men det tar nog ett par dagar innan det kommer.

Den gamla vagen är trasig, så den går knappt att köra. Men den duger som sovvagn på dagis! :)

Det roligaste med att vara magsjuk (tycker Charlie) är att man får bada mycket!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar