onsdag 10 april 2013

Kyrkis!

Shit det SNÖADE idag!! Va fan?! Jag som trodde det hade blivit de vår...

I förmiddags var vi hos Charlies farmor och åt lunch, eller ja, Charlie åt lunch :) Han fick favoriten - spagetti och köttfärssås! Vi var där flera timmar, det blir ju lätt "ensamt" på dagarna så jag gillar att gå dit.. Charlie också, han tycker mycket om sin farmor!

Vid två gick vi i väg på Öppna förskolan. Charlie lekte med med allt! Det blev dessvärre ingen lång stund där för han blev jättetröttm och grät efter 40 minuters lekande... så då gick vi hem.. men vi ska absolut gå dit nästa vecka igen!

Imorgon ska jag försöka få tid över till städning och sånt.. usch jag när Charlie sover middag är oftast jag också trött så det blir mest att jag ligger och slöar. Men inte imorgon, då ska jag få lite gjort här hemma!

Lika bra att sova nu då så jag har lite ork :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar