tisdag 16 april 2013

slappt...

Efter den på tok för tidiga starten på dagen har vi haft en riktig slappdag.

Jag har varit riktigt jäkla trött idag...så på förmiddagen lekte vi och läste bok, sen klädde vi oss och gick till farmor Ylva för att busa med hundarna, titta på pippifåglarna och dricka kaffe. Som vanligt tyckte Charlie det var superkul!

Vi blev där några timmar sen var det dax för sovstund i vagnen. Då passade jag på att göra INGENTING! La mig i soffan och vilade huvudet en stund - skönt!!

Imorgon är det kyrkis! Vi ska dit kl 14 och förhoppningsvis kan vi stanna längre än 30 minuter denna gång.. får se till att lillfisen sover ordentligt innan :)

Ska även hämta ut ett paket från ellos. Har beställt två t-shirts och två tunnare mössor. Nu är det sluthandlat till Charlie ett bra tag framöver. Han har huuur mycket som helst så nu har jag tvingat mig själv att sluta handla tills han vuxit ur det han har. Det är ju så svårt att sluta, allt är fint!!!

Dax att sova nu, både lilla och stora älsklingen snarkar för fullt <3 .... ska nog knuffa lite på den stora så jag får tyst på honom, haha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar