torsdag 18 april 2013

Lekdag!

Idag har mina vänner Jessica och Maria varit här, och Charlies kompisar Himla Och Harry! Vi har haft en riktigt trevlig dag och ungarna hade kul ihop. Charlie älskar att ha kompisar på besök, mamma också :)

I tre dagar har vår busunge vaknat vid 3-3.30 och levt rövare! han somnar inte om förrän kl 5 och då kan jag inte somna om....surt!! Han är inte ledsen när han vaknar - tvärtom! Han leker och busar för fulla muggar!! Synd bara att mamma och pappa inte har lust att leka då :)

Man kan ju inte bli sur på honom för han är ju sååå söt när han ligger där och skrattar... men trött och sliten känner man sig när han sen vaknar vid 7....

I helgen kommer Charlies halvsyskon hit, det blir kul! Får se vad vi hittar på. Ska ägna mig åt lite "tråkiga" saker också. Tvätta och fixa i förrådet. Blä!!! Men det är lika bra att ta det på helgen när båda är hemma så nån har koll på lilleman...

Nu ska jag lägga mig i badet sen ska jag soooova! Antar att vår son vaknar 3 imorgon med nämligen :)

Slänger upp några bilder från gårdagen eftersom det inte togs några idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar