lördag 17 augusti 2013

En vecka kvar....

Tänk, om en vecka blir Charlie 1 år!  Jag har inte fattat det än - att min lilla bebis börjar bli stor! Så nästa helg ska det firas! Blir nästan lite ledsen....bebistiden gick för fort!

Minns knappt hur det var när han var pytteliten...nu när jag håller i en liten bebis vet jag knappt hur jag ska hålla den, haha! Man glömmer fort, tyvärr!

Men jag vill inte ha fler barn ...jag hatade att vara gravid. Kan nog säga att det är bland det jobbigaste jag har vart med om...jag var stor, ful och svullen med en mage som såg ut att explodera...blä. Men såklart var det värt det...dock kommer jag aldrig göra om det...

Är så glad i Charlie så jag behöver inga fler. 

Bästa "olyckan" jag råkat ut för, hehe <3

Idag har det varit pissväder så vi har varit inne och lekt med gosedjuren :)

Jag och Charlie har även badat i badkaret, så himla mysigt! Det bästa som finns när det regnar ute!

Nu sover han gott sen ett par timmar tillbaka och jag, Pirre och Jennifer slötittar på den nya filmen med Johnny Depp. Rätt bra faktiskt!

Imorgon går vi nog till farmor och hälsar på, Charlie och hennes hundar är ju så bra kompisar...och så är ju farfar där också. Han brukar komma hem på helgerna eftersom han jobbar i Stockholm i veckorna! Pirre ska ändå iväg på lite jobb så vi har inget för oss :)

Jennifer ska tydligen baka negerbollar med o`boy nu eftersom det inte finns kakao hemma....hm  undra hur det kommer bli?  Hon hittade tydligen ett recept på internet...jag är lite skeptisk :)

Snart ska jag lägga mig hos den här gosungen:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar