tisdag 23 juli 2013

Skitdag...

Vilken jävla dag...vaknade med världens huvudvärk... släpade mig upp och fixade gröt och smörgås åt Charlie.. Har känt mig som en riktigt tråkig mamma hela dagen.

Har knappt orkat leka med honom. Usch...får ta nya tag imorgon och busa lite extra med honom...får så dåligt samvete eftersom han är så mammig och vill leka hela tiden..

Eftersom dagen startade pissdåligt har det inte hänt mycket. Fixade lätt middag, sprödbakad torsk och potatismos...köpte vattenmelon som jag och lillprinsen smaskade i oss, så himla gott!!

Har jag sagt att jag slutat bita på naglarna? Är så stolt :) har ju bitit hela mitt liv så det var inte lätr att sluta men nu börjar dom bli riktigt fina! Skönt att bli av med den fula ovanan!

Nu ska jag ta en snabbdusch och sen sova. Hoppas på en bättre dag imorgon! Tänker ta en långpromenad på förmiddagen! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar