tisdag 11 juni 2013

Bort med det gamla!

Raderade mitt facebookkonto idag. Ville göra ett nytt kände jag. Hade säkert 100 vänner som jag knappt känner och bilderna från förr är inget jag kan förknippa mig med idag eftersom dom flesta bestod av fylla, fest och vänner som jag inte umgås med längre. Jag lever inte ett sånt liv längre..

Känner heller inget behov av att ha flera hundra "vänner"... blir ju bara jobbigt att läsa om vad folk man egentligen skiter i äter till middag. Nejnej... det var skönt att stänga ner det kontot. Blir som en "nystart" :)

Idag har det varit busigt värre hemma. Vår son är så påhittig även fast han är så liten...

Det har lekts tittut, lyssnat på musik, sjungits, läst bok om att kossan säger Muuu, kladdat med maten, badat, rivit ut en massa dvdfilmer, pillat på pappas playstation, haft sönder vardagsrumslampan och dragit i mammans hår ...allt och lite till har Charlie hållts med idag :)

Inte konstigt att man är lite småtrött om kvällarna...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar