torsdag 23 maj 2013

Taggad!

Imorgon ska jag ut och roa mig för andra gången sen Charlie föddes. Ska bli såååå kul!  I Örebro har dom ett event som heter "Metallsvenskan " och The Kristet Utseende kommer dit! Har verkligen saknat att gå på konsert så jag är skitpeppad! 

Känns dock lite konstigt att vara ifrån Charlie en kväll... men han ska fredagsmysa med sin pappa :)

Idag var prästen här för att planera dopet. Det kommer bli så fint och jag vet att jag kommer fälla en liten tår... är ju så känslig nu för tiden... jag ser fram emot det men är väldigt nervös!

Imorgon ska jag till vårdcentralen för att göra en glukosbelastning för andra gången. Jag fick ju graviddiabetes så dom kollar så det inte kommer tillbaka eftersom risken är relativ stor...hoppashoppas...

Hatar den där äckliga sörjan man dricker....den smakar bara socker och jag vill bara spy!  Sen ska jag sitta på en jävla stol och glo i 2 TIMMAR!!  får inte ens gå på toaletten..

Tur att Candy Crush och Spotiy finns i mobilen så jag har nåt att sysselsätta mig med...

Eftersom man ska sitta helt still får man inte ha barn med sig. Son tur är har Charlie världens snällaste farmor som kommer och passar honom dom timmarna jag är borta...

Det är första gången Charlie är utan mig och Pirre. Ingen har fått passa honom förut. Men farmor Ylva är bra och Charlie är alltid glad när hon är här så det ska nog gå bra :)

I morse sov vi till halv nio, det var inte helt fel. Sen mös vi i soffan.. gulleplutt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar