torsdag 16 maj 2013

Snart helg!

Usch vilken seg vecka det har varit, skönt att helgen snart här här. Då kommer barnen hit - kul!!

Idag har det varit busigt som vanligt. Charlie är verkligen ÖVERALLT nu... det går inte att vända bort blicken...och jag som blir så nervös...är såå rädd att han ska göra illa sig! Men det är roligt att se hur nyfiken han är på allt runt omkring!

Idag satt han själv!!!  Mammas stora pojke :) trodde aldrig han skulle lära sig det, han är ju faktiskt 9 månader,  haha! Men han räknas ju som 6-7 månader ... det var lite vingligt men han satt ca 15 minuter helt utan stöd. Duktig!!

Jag väntar otåligt på mitt packet från H&M... beställde i tisdags så jag hoppas det kommer imorgon. Köpte en skjorta, två linnen, en vardagsklänning, tights, jeansjacka, en sjal och lite smycken. Det är så svårt med kläder efter graviditeten... det sitter inte lika snyggt längre med degmagen och allt häng...usch!  Får hoppas att detta blir bra,  man vill ju känna sig lite fin! 

Imorgon blir det långpromenad! Har en runda som tar 1 timma. Ska börja gå den varje dag tänkte jag :)
Det är ju kul nu när vädret är så fint och Charlie älskar att sitta och se sig omkring :)

Nu är det sova som gäller!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar