söndag 5 maj 2013

Egentid!

Ikväll när Charlie hade somnat passade jag på att rå om mig själv lite :) tog ett bad med hårinpackning, ansiktsmask och rakade benen. Så skönt!! Känner mig både piggare och fräschare :)

Jag mitt klantarsle råkade på nå vänster radera alla bilder på mobilen så jag har inga kort från dagen att visa här på bloggen ikväll. Det är inte lätt när man har ny mobil!

Dagen idag har varit bra! Det har varit fullt med barn här, jag älskar när det är fullt hus!

Jag ville ju sååå gärna ha många egna barn men efter min traumatiska graviditet blir det inga fler. Tur att pirre har några, så det emellanåt är lite bus och stök <3

Imorgon kommer Jessica hit och hälsar på! Som alltid ska det bli skitkul att träffa henne, hon är en av få som fortfarande finns vid min sida. Hon är bäst!

Det var ett tag, typ i början på året, som jag verkligen försökte hålla kontakten med folk jag ville ha kvar i mitt liv...jag insåg tillslut att det bara var jag som ringde eller skrev till dom på facebook... så en dag bestämde jag mig för att skita i att höra av mig till folk för att få se vilka som faktiskt ville ha kvar mig i sina liv!

Tro mig, det var inte många som ville  det. Telefonen blev knäpp tyst och inkorgen ekade tom... det finns fd nära vänner som inte ens har träffat min son än. Han är 8 månader lite drygt!!

Jag har lagt alla dom bakom mig  nu... vissa saknar jag mer än andra.

Men dom få som finns kvar värdesätter jag högt <3 Jessica och Maria är vänner som jag vet kommer finnas hos mig hela vägen. Och det är så riktig vänskap ser ut!

Med dom orden säger jag nu godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar