torsdag 2 maj 2013

Blekt slingor...

Ikväll hjälpte Jennifer mig att bleka slingor... kan ju säga som så att det måste göras om imorgon, haha! det blev jätteljust i hårbotten men typ... gult i resten av slingorna...fast jag hade egentligen inte räknat med nåt annat heller. Vi ska köra igen imorgon och sen vänta ett par veckor så håret inte slits så... Målet är att bli helblond! Ska bli intressant :)

Idag har jag fått mycket gjort känns det som. I förmiddags var vi och handlade, släpade hem tre kassar och en barnvagn... det var inte det lättaste må jag säga! Men hem kom vi, det är ju inte så värst långt :) Sen städade jag...fick dock springa till mammiga Charlie som lekte på golvet emellanåt, han blev lite sällskapssjuk :) Fick både dammat, dammsuget och golvet skurat... Skönt att ha det fint till helgen.

Imorgon ska vi nog hem till farmor och hälsa på, det var ett par veckor sen sist vi var där så det är nog dax att gå dit och busa med hundarna lite :)

I helgen kommer Charlies syskon hit, det blir kul! Blir det fint väder ska vi grilla korv tycker jag, det är
så mysigt!

På lördag kväll har jag tvättstugan, det är inte lika mysigt... har ett berg av tvätt som måste bort. Önskar vi hade plats för en egen tvättmaskin, tänk vad smidigt det skulle vara! Det blir ju en del tvätt nu när man är fyra stycken under samma tak... Charlie smutsar ner sig hela tiden ju... skitunge! <3

Vi måste sätta oss och skriva inbjudningar till dopet också.. och fixa kläder till oss alla tre.. och fixa tårtor... det är ju bara drygt en månad kvar... vore bra om vi fick alla inbjudningar på lådan SENAST tisdag... usch, blir så nervös!!

Nu är det dax att sova, blir håret bra kommer det en bild på bloggen imorgon :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar