torsdag 25 april 2013

Feber!

har inte haft nåt roligt att blogga om, därav den dåliga uppdateringen. Charlie har haft feber i nästan en vecka så jag har haft fullt upp med att trösta honom. Lilla hjärtat! Men nu har han varit feberfri sen igår så nu ser vi fram emot morgondagen då vi både ska åka buss och tåg, skoj! Vi ska nämligen hem till MORFAR! Vi kommer inte hem förrän söndag och hoppas på att vädret ska blir fint så det blir en promenad eller två med morfar :)

Ska bli kul att komma iväg, har saknat pappa! Först ska vi möta upp morbror Chris och luncha på stan (västerås) sen ska det inhandlas lite nya leksaker till min grabb. Han är ju stor nu och vill ha lite roligare grejer :) Han blev 8 månader igår....ojoj, tiden går för fort!!

Ska försöka hitta nåt som blinkar och låter, det tycker han är kul. Hans pappa kommer inte bli lika glad, haha!

Snart är det dax att börja planera hans dop också. Han döps 15 juni :) Charlie Nils Erik Sjöberg ska han heta. Nils efter min pappa och Erik efter min fosterpappa. Båda har haft stor inverkan på mig som liten och under min tonåringsperiod och jag kunde inte välja ett av dom, så det blev båda!

Vad ska man tänka på inför ett dop? ska köpa kläder, han ska inte ha dopklänning. Jag vill hellre att han har finkläder på sig...så det blir finskjorta och byxor :) Det kan man väl ha? Gudmor är bestämt, det blir världens bästa kompis - Jessica! tårta ska beställas, låt är bestämd också, ska ha en jättefin Thåström-låt som storasyster Jennifer ska sjunga! tror det kommer bli fint...

Nu klagar Charlie, han vill nog att jag ska leka lite med honom...

Ha det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar