måndag 1 april 2013

Blev visst en paus!

Det har varit så mycket senaste dagarna att jag helt glömt bort bloggen! Så kan det bli när man är småbarnsförälder :)

Charlie har åkt på en jobbig förkylning så det har vart ett gäng sömnlösa nätter, men nu börjar det sakta bli bättre... han är hostig och väldigt täppt i näsan..lilla plutten!

Påsken har vart bra! Vi åt påskmiddag hemma hos Charlies farmor och farfar, det var trevligt!

Självklart fick Charlie ett påskägg :) det innehöll majskrokar och fruktyoghurt! Men själva påskägget var mer spännande än innehållet, det var en rolig leksak!

Förra veckan satte han sig upp i vagnen, min duktiga pojke! Men det är fortfarande ostadigt att sitta på golvet...tänderna växer så det knakar och det är så sött när han skrattar <3

Jag tänkte göra nåt att alla överflödiga kilona jag har samlat på mig så jag har börjat äta soppor. Det går faktiskt över förväntan bra!

Är varken hungrig, sötsugen eller trött. Hoppas verkligen det fungerar, tycker inte om mig själv nu! Så håll tummarna!

Avslutar med lite kort från veckan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar