söndag 17 mars 2013

God morgon!

I morse klev vi upp klockan sju.. jag fattar inte, har vart mamma i  7 månader men har ännu inte vant mig vid tidiga mornar... är skittrött när Charlie vaknar...
men 7 anser jag vara dom en liten sovmorgon... det händer ju att han vaknar halv sex...
Nu har Charlie ätit och sitter och tittar på Svampbob Fyrkant! Jag dricker kaffe för att vakna till...
Så fort min kille vaknar ska jag ta ett välbehövligt bad..ska bli så skönt!
Vet inte vad vi ska göra idag? Finns ju INGET att hitta på i jävla Fellingsbro... och inte går det bussar till Örebro på helgerna heller... vi bor i en jävla håla... tur att man har familj här... annars skulle jag dö.
Det är tråkig när pappa Pirre är på jobbet, så imorgon går vi nog till farmor - det gillar Charlie för hon har både katter, hundar, fåglar och fiskar. Med andra ord, det finns en hel del att titta på där :)
Hoppas ni får en mysig söndagsmorgon! ... det har vi :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar