onsdag 20 mars 2013

Dag 4

Mitt senaste ragg!

Ja det är ju såklart pappan till mitt barn, min sambo Pirre :) Vi träffades i slutet på november 2012 på Harrys i Örebro men det blev inte kärlek på en gång, visst tyckte jag att han  var söt och lite spännande men det blev inte mer än så...vi blev vänner på facebook och började skriva lite med varann..jag träffade en annan kille just då så inget hände då heller...vi blev bjudna hem till Pirre på nyårsafton och det var väl då jag började få riktiga känslor för honom...

Vi smsade en hel del efter nyår och nån vecka efter kom han hem till mig i princip varje kväll och drack kaffe...men fortfarande hände det inget, jag träffade nämligen fortfarande den andre killen...

Efter en veckas kaffedrickande bestämde vi att jag skulle komma hem till honom och dricka lite vin och umgås bara han och jag...den kvällen insåg jag hur KÄR jag var i honom...vi pratade halva natten och det klickade verkligen mellan oss...jag blev kvar över natten, sen åkte jag hem till Kumla och avslutade det jag hade med den andre killen för jag ville inte ha nån annan än Pirre..

Det tog inte många dagar förrän en liten Charlie låg i min mage, han bosatte sig därinne samma vecka som jag och Pirre blev ett par <3

Vi bestämde snabbt att vi inte ville göra abort och jag sa upp min lägenhet och flyttade in hos honom...

Min graviditet förde oss verkligen nära varann, jag blev väldigt sjuk och spenderade sommaren på sjukhuset. Det resulterade i att Charlie ville komma ut tidigare än vad han egentligen skulle..han var beräknad 10 oktober men föddes redan 24 augusti.

Vi blev kvar väldigt länge på sjukhuset eftersom Charlie behövde vara på neonatal, hans lungor var svaga så han var väldigt sjuk och behövde ligga i respirator...

detta gjorde att jag och Pirre verkligen blev starka tillsammans och kärleken vi kände för varann bara växte och växte...vi stöttade varann i allt tråkigt vi gick egenom..

Min Pirre är världens bästa - han är kärleken i mitt liv och jag kan inte tänka mig ett liv utan honom! Jag är så glad att jag tog mitt förnuft till fånga när jag insåg att han var den jag skulle vara med <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar