söndag 23 februari 2014

Update!

Tjeena! Kommer ni ihåg mig? Ja jag vet, jag säger att jag ska köra igång bloggen igen och så blir det aldrig så i alla fall...men jag är som ni vet en ensamstående mamma. Fullt upp hela tiden :) men nu blev jag riktigt bloggsugen!

Hemma hos oss har det hänt MASSOR! Charlie går, springer och klättrar...han är väldigt aktiv och slår sig mest hela tiden. I början var jag livrädd, men nu har jag insett att han har rätt bra koll på det där själv, och han dör inte av att slå sig lite ibland :)

Vi är ute och leker mycket, Charlie är en riktig "uteunge" och nu när han lärt sig gå är det mycket roligare eftersom han nu kan utforska världen på egen hand :)

Och jag då? Ja, jag jobbar fortfarande på att vänja mig vid att vara ensam. Det är svårt och ibland skulle jag ge vad som helst för lite sällskap här hemma om kvälkarna. Men jag vet ju att det faktiskt bara är en som jag faktiskt vill ha, så jag är ensam istället. Om 20 år eller så har jag kanske glömt honom. Och då tar jag nya tag. Kanske.

Om 20 år.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar