måndag 22 juli 2013

Länge sedan!

Kom på att det var ett tag sedan jag gjorde ett inlägg och kände att nu var det läge att dra igång bloggen igen :)

Mycket har hänt sen sist! Charlie har gått från liten till stor kille <3 han kan krypa fort som tusan och ställa sig upp själv med hjälp av ett bord eller liknande, han GÅR om han håller mig i händerna!

Jag har fullt upp med att hålla reda på honom för han är verkligen överallt! Vart tog min lilla bebis vägen?? Men jag måste säga att han är i en rolig ålder nu...man får så mycket gensvar nu och jag får både pussar och kramar av min lillkille :)

Tänk, om en månad fyller han 1 år!! Ska bli så kul att planera hans kalas och handla presenter åt honom :)

Annars är allt sig likt här hemma, vi njuter av sommaren och är ute mycket. Har blivit ett gäng grillkvällar på baksidan också :)

Är "snart" blond förresten! Ska bleka en gång till på fredag och hoppas på att få det resultatet jag är ute efter :) ska bli spännande att se!

Vad finns det mer att berätta? ...Charlies dop! Det var jättefiiiint! Jag var så nervös så jag höll på att kräkas... men allt gick som det skulle och Charlie var så duktig <3

Vi har åkt en hel del till Hallstshammar och sovit hos min pappa... Charlie älskar sin morfar... och morfar älskar Charlie <3 Så himla mysigt att åka dit!

Lovar mer uppdatering framöver :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar