söndag 7 april 2013

Sovmorgon!

Min underbara kille gav mig sovmorgon idag <3 Charlie vaknade kl 7 och då slapp jag kliva upp... jag sov till 10! Fattar ni hur sköööönt det var?

Jag mådde så bra när jag vaknade :)

Ser så mkt fram emot tisdag. Då ska vi till Kumla för att fira Charlies kompisar Hilma och Harry som har fyllt 1 år <3 Det var länge sen jag var i Kumla så det blir roligt. Jag tror Jessica skulle vara där också :)

Imorgon kommer svämor över vid tolv så jag kan tvätta! Är så tacksam att hon finns så nära att hon kan rycka in när jag behöver lite hjälp <3

Blir ju lite svårt att släpa både på tvättkorgen och Charlie :)

Har lagt mig i sängen nu och min lilla skruttis tar upp all plats på min sida av sängen... <3 Han vill gärna ligga på snedden och sova :)

Ska nog höra med svärmor om vi kan ta en liten promenad imorgon, fördriva lite tid!

Nu ska jag pussa på min sambo godnatt och sen är det sova som gäller!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar