onsdag 3 april 2013

Härlig dag!

Idag har vi haft det riktigt bra!  Träffade Jessica på stan och åt på La Baguette, mitt favoritställe! Charlie åt lassange och äpple och bananpure. Han var glad och banan nöjd han med :)

Sen blev det lite shopping! Charlie fick en mysdress, en pyjamas, strumpor och några t-shirts! Han behövde egentligen inte något av det för han har redan mycket men det är ju sååå kul att köpa saker åt honom, älskar att skämma bort homom <3

Unnade mig själv ett par skor också, ett par converse som jag hittade på rea, 449 spänn! Ett par svarta i manchestertyg, skiiiitsnygga! Det är typ första gången jag köper nåt så "dyrt" åt mig själv...men det var nåt jag verkligen behövde...dom jag hade höll på att falla isär...

Imorgon blir det promenad med svärmor och hennes hundrar, hoppas vädret är lika skönt som idag!

Nu är det dax att sova så man orkar med morgondagen!

Älskar Challes min på denna bild <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar